vila vila vila...

Idag måste det bli en ordentlig vilo dag då min kropp uppenbarligen tycker att jag ansträngt mig för mycket. I går kväll så fick jag sammandragningar säkert 10st på 1 timme om inte mer en det var bara en av dom som gjorde ont visserligen. Och idag har jag hitintills fått 2 st..

jag gillar inte det alls och hoppas att det lägger sig snart satt i valet och kvalet om jag skulle ringa in till min bm och höra vad hon säger samtidigt som jag tycker att jag kan vila och avakta vill inte vara den som ringer in hela tiden för allt möjligt som händer. Min bm har ju själv sagt att så länge som dom inte gör ont eller kommer regelbundet så ska dom vara ofarliga så jag får väl lita på det!

Där sprack ju även då mina planer på att ha tvättstuga och skura lägenheten men men det får bli en annan dag. Får se dock hur jag ska få dagen att gå ligga på soffan är inte det roligaste man kan göra en hel dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0