Uppdatering

Nu har det blivit att jag missat och skriva här igen på flera dagar men nu kan jag skylla på att jag är mamma och inte har lika mycket tid eller att tankarna är på annat =) Men här hemma går allt bra med min lilla älskling i tisdags hade hon gått upp till 2420gram stora tjejen ska väga henne på tisdag igen ska bli spännande och se vad vikten blir då.. Ska även mäta och se hur lång hon blivit var 3 veckor sen som mätte sist och då var hon 44cm 
 
Idag blir även liten 6 veckor gammal och det är 24 dagar kvar tills hon är/var beräknad tiden går så sjukt fort nu sen hon kom ut. Snart är hon stor och självständig usch ... säger som min älskade marcus säger att vi ska ta henne till never ever land så hon förblir liten. Och nu äntligen börjar man landa och inse att man är hemma och inte tillhör sjukhuset längre vi kan skapa våra egna rutiner och hitta varandra på ett bättre sätt utan en massa andra inblandade 
 
Men igår kom jag äntligen iväg till ikea en stund för att köpa hem lite saker till henne så nu har vi äntligen ett skötbord så vi slipper byta blöja i soffan på en handuk haha köpte även byrån som jag pratat om så jag kan flytta ur hennes kläder ur min garderob fick även med smarta lådor som man lägger in i lådorna till strumpor haklappar mm. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0