flitiga dagar-

Veckan som gått har vart ganska fulla med promenader bvc föräldra grupp bvc dop födelsedagsfirande och borttappad mobil. I tisdags så var jag först på föräldrargruppen en stund kul och se alla bebisar som det var en månad sist. Efter det var det bvc men vägning och mätning på schemat 1610 gram och 62 cm blev slutresultatet inte konstigt att alla kläder hon har blivit för små. Efter det så var det bara att stressa hem för att hämta hunden hos grannen och när allt är gjort och jag ska ta ut min mobil ur jackan inser jag att den inte ligger där!!! så ner till grannen be henne gå upp och kolla till bella ut och backtracka efter telefonen träffar en kille som hjälper mig och ringa efter den utan resultat... börjar inse att jahapp den är borta och även då alla bilder från neo tiden och framåt... går tillbaka hem ringer M från grannen och han svarar hej letar du efter din mobil?! Då har tydligen han försökt ringa mig och en söt liten farbror hittat min mobil svarat och sagt att den ligger hemma hos honom och det är bara att komma och hämta den puuh tack så hemskt mycket är så glad att det fortfarande finns ärliga mäniskor. Efter det åkte vi en snabbis hem till M's kusin och firade honom sen äntligen hem och sova.
 
I onsdags var det dop för sötaste L och det var så fint jag är inte troende och skulle inte döpa bella men oavsett så blir man rörd vid sådanna stunder fällde både en och två tårar i kyrkan. När vi kom hem träffade vi tjejen som antagligen ska ta över rocky en stund satt och pratade med henne ang hunden och hur hon tänker mm. Idag har vart en ganska lugn dag med promenader i kylan pulsat med vagnen i snön promenerat med hunden och degat i soffan. Så imorgon blir det bara en lugn dag hemma ska inte göra någon ting har jag bestämt tänker bara gosa och leka med bebis och ta vara på tiden med familjen.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0