sjukling


Sitter hemma i soffan med min lilla förkylda bella var hos bvc igår och träffa läkaren som lyssnade på lungor och luftvägar som tur var lät allt bra så förkylningen sitter bara i näsan även om det är jobbig nog som liten bebis. Så nu kör vi med koksalt i näsan fick sprutor av bvc så vi lättare ska få rent näsan.
 
Idag har vi tagit det ganska lugnt var på en liten promenad i vagnen efter som den friska luften öppnar upp luftvägarna bättre på sötnosen. Sen har vi städat lite ätit lunch och nu sitter framför lite vampire diares i soffan. Kom även äntligen ihåg att ringa om ny tid till sös för ögonkoll på lillan dom ska se att hornhinnorna sitter som dom ska.

Ikväll blir det nog lite fotbollstittande och även se på prissn break som marcus nu fått mig att börja kolla på. Inte riktigt min typ av serie men vi gjorde en deal att jag ser på den med honom så kollar han på ghost wispers med mig efter den är färdigtittad på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0