Gnällig bäbis!

Idag är jag så otroligt trött eftersom isabella har strulat halva natten och vart vaken sen halv 6 och var så otroligt missnöjd. Vet inte vad det handlar om tror hon kan ha växt värk i kroppen för igår när vi var på bvc så fick vi se att hon vuxit 4 cm på lite mer en en vecka och jag kan tänka mig att det känns i ben och kropp stackars liten. Det skulle även förklara varför hon vart lite extra ledsen i några dagar. Ha det och även konstant ont i magen usch lider verkigen med henne mår ren av dåligt av att se min älskade sötnos ha så ont.
 
Igår var våran beräknade förlossningsdag så nu är liten fullgången och var även på bvc och mätte och vägde och slutresultatet blev 3540gram och 51 lång, vilket betyder en rejäl viktuppgång på 1960gram och 10 cm på längden allt detta på 9 veckor hon börjar bli stora tjejen även om alla som man möter ute tror att hon är alldeles nyfödd.
 
got to go mat dags säger bellis skriver mer sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0