Söndag idag då.

Just nu sitter jag fast i soffan mellan mina städningar har lyckats skura in som vanligt men man får passa på medans liten sover i sin gunga. Hon har dom senaste dagarna ändrat lite i sina sovrutiner förut sov hon en gång per dag i ca 3 timmar medans nu tar hon powernaps 3-4 gånger per dag i ca 30 minuter. Men sover oftast fortfarande hela nätterna beroende på när sista matningen för kvällen sker och det är skönt som hon i ca 3 månader åt var 3de timme dygnet runt. 
 
Men nu är snart denna helg över nästan lite skönt som det mest har handlat om städ och tvätt större delen av tiden som min kära sambo ska julstäda och tvätta på var ända liten vrå i lägenheten in för 1 advent så förtillfället skörs en sista maskin med julgardinerna som snart ska sättas upp och nästa helg blir det en massa julpynt som ska upp överallt.
 
På onsdag blir det även första besöket hos sjukgymnasten för bellan får se vad dom säger och vill hitta på med nacke och huvud. Jag blir nöjd bara dom kan fixa till problemen så hon inte får några men när hon blir äldre.
 
Har nu äntligen köpt upp mig på ramar och fixat lite med foton på isabella och oss i vardagsrummet 
Det är inte klart en för jag vill att allt ska matcha och även få till lite av hennes saker ifrån sjukhuset på samma ställe men det är en början iallafall =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0