samtal.

Väntar samtal ifrån barnmorskan vaknade imorse med en sån underlig känsla och smärta neråt i magen trodde för en stund att nu jävlar kommer bebis men efter ca en timme började det kännas bättre och jag lyckades somna om. Tänkte först ringa förlossningen men jag vill inte riktigt ringa dit hela tiden heller så jag har ringt barnmorskan nu istället och ska höra med henne vad hon tycker. Jag skulle vilja komma in på en koll så allt ser bra ut eftersom jag har så ont i nästan en vecka nu med sammandragningar varje dag.
 
Ja idag blir det väl inget speciellt att göra då jag knappt kan röra mig ska enbart vila hela dagen beroende på vad jag får för svar av bm men tror inte att jag kommer få komma in idag då dom oftast inte har tid samma dag man ringer och typiskt som det är så är det ju självklart fredag idag.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0