Godmorgon

God morgon säger jag då jag är relativt nyvaken är så otroligt trött idag vet inte varför igentligen då lillan sov 4 timmar mellan målen i natt så jag borde vara mer utvilad en vanligt men så är iallafall inte fallet. Sitter just nu i min soffa och tar vara på lite egentid medans bella ligger och sover äter lite ostbågar och dricker cola till frukost.
 
Hade lite mamma och bebis tid i sängen innan jag gick upp det finns nog inget bättre en att ligga och gosa med sin dotter.

 
Idag har jag planerat att försöka ha en lite plock och städ dag skulle vilja ta tag i dom små sakerna som att fixa ordning i bokhyllan och sånt men får se hur isabella vill ha dagen. Hon har blivit ganska mammig nu när marcus har börjat jobba och vill hela tiden vara i min famn vilket är helt okej för mig mer tid för oss. Hennes nya sätt att sova på är att ligga i mitt knä när jag sitter i soffan sötnosen 
så här är nya sovsättet som tydligen gäller. Så får man inte glömma att sova med favorit nappen för just nu är det bara mam napparna som gäller alla andra spottas ut på en gång och jag min dummer har tappat bort den ena så just nu har vi bara en .. 

Håller ju även på med en badrumsrenovering som drar ut på tiden också är så trött på allt strul som det innebär planen var att hantverkaren skulle komma och göra jobbet så smidigt som möjligt och snabbt med tanke på att vi har isabella hemma. För från första början skulle han ha gjort klart allt innan hon kom men det blev ju lite ändrat sen hon bestämde sig för att komma ut 10 veckor för tidigt. 
Men som läget är nu så har det blivit förskjutet i typ 2 veckor pga sjukdom och annat strul med både badrummet och föreningen SUCK... Det är tur att vi har två badrum här hemma annars hade det vart otroligt mindre kul.
 
Men men nu hör jag en liten bebis som håller på vakna upp så ska gå till henne =)
 
 


Kommentarer
Anonym

Så söt hon är lillan :))

Svar: tack så mycket =)
Petra

2012-08-30 @ 19:12:10
Carro

Kul att du skriver så mycket =)=)

Svar: vad kul att du läser och uppskattar vad jag skiver :D
Petra

2012-08-30 @ 19:13:06
URL: http://carroliiten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0