Allt som vart

Har inte skrivit på ett tag har haft lite annat i tankarna. 
 
Medicinen jag har ätit har i allafall hjälp rätt så bra inte tagit bort smärtan men otroligt dämpad så det är skönt. Men det ska inte dagens inlägg handla om! 
 
Idag är det 1 december och det betyder snart jul slut på året 2012 snö kyla och advent värmeljus och mys. Inte nog med det så betyder det en 5 månaders dag för lilla tjejen och det firade hon med att skratta på riktigt förut har hon lett och det har kommit glada ljud men idag då kom det ett barnskratt ur henne :D
 
Det är spännande att sitta och kolla på mamma genom en spegel =)
 
Igår var jag ute i stan o åt och drack gott det var otroligt skönt och roligt. Dagen som vart har bestått av en promenad och hämtat julkorten städat och plockat hemma och hockey på tv, och just nu står mitt hjärta och steker pannkakor så vi kan få något i magen. Busan har somnat i min famn och hunden brevid oss, känns som detta kommer bli en lugn och skön lördagskväll.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0