sjukhus..

Dagen blev kanske inte riktigt som jag hade planerat den... jag åkte som jag skulle in till sös för att göra en koll med kirurgen ang min galla. Men efter lite känn kläm och en massa prat så kom han fram till att så ont jag har hela tiden är onormalt han tror att jag har fått någon komplikation så jag fick inte komma hem. Så nu är jag inlagd på kirurg avdelningen och planen är att imorgon göra en ny ultraljudsundersökning och ta ställning efter det men om stenarna är kvar vilket jag antar som jag har såna problem så skulle jag sättas upp på akutlistan till operation.
 
Så nu är det lite jobbigt som detta är första gången jag är utan min lilla älskade isabella över natten... Men min otroligt snälla sambo kom upp en stund förut med henne så jag fick pussas lite iallafall men några tårar har fällts sen dom åkte om man säger så.
 
Just nu är min ända vän min käre droppställning som jag även inte ens får äta något...
 
Men får tänka positivt efter denna lilla tripp här på sjukhuset så är problemen över och jag kan börja leva normalt igen. =)


Kommentarer
Nicole

Fy vad jobbigt gumman! :( hoppas det blir bra snart så du slipper ha ont! och när du känner dig helt 100 så måste vi ses! krya på dig! <3

2012-11-20 @ 07:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0