Starta om ta nya tag.

Hej har ju haft ett ganska stort bloggstopp och inte skrivit på lite över 2 månader. Min tanke när vi kom hem ifrån sjukhuset var att flitigt skriva och uppdatera här men insåg ganska snabbt att min lilla bäbis tog större delen av min tid. Men nu är det nya tag som gäller och min tanke är att jag väl ska försöka skriva så ofta jag kan här.
 
Under tiden som har gått har Isabella vuxit på sig lite blivit en betydligt större tjej som nu väger runt 5600gram och är ca 59cm lång hon har börjat skratta och le åt det mesta det bästa hon vet är när vi lipar till varandra då stäcker hon ut tungan och försöker härma mina rörelser. Hon har även börjat greppa efter saker och ska stoppa allt hon har i händer in i munnen. 
 
Sist vi var på bvc nämnde jag än en gång att Isabella har väldigt platt huvud bak i och att det är helt snett då kollade läkaren på henne och det visade sig att även nacken har blivit snett och lite av ansiktet pga av att senorna på ena sidan av nacken har blivit förkorta vilket även har resulterat i att hon inte kan vrida huvudet åt båda hållen. Dom skickade genast en remiss till sös och sjukgymnasterna där så nu väntar vi bara på att få svar ifrån dom så vi kan få lite hjälp att åtgärda detta problem.
 
Själv har jag åkt på gallsten och haft det i nu 3 veckor... inte skönt kan jag lova det gör ont hela tiden dock i olika mängder vissa dagar har jag svårt och röra mig eller ens bära på bella medans andra är rätt bra. Men imorgon blir det ett besök till kirurgen för nya undersökningar och möjligen operation.
 
Nu liten bildbomb med sötisen och hennes utforskande =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0