Fotboll och godis

Har precis kommit upp ur ett varmt bad väldigt skönt för alla smärtor för dom senaste dagarna har foglossningen blivit sjukt smärtsam jag kan inte vända mig i sängen lyfta benen när jag ligger på rygg ja you name it och det gör ont. Men det hör ju till så jag välkommnar det och fortsätter längta efter bebis :D
Idag var det inte enbart ny vecka utan även nytt 10 tal i nedräkningen så 69 dagar kvar idag <3
 
Har innan badet även ätit en sjukt god middag mitt favorit recept med kasler pasta och chilisås i ungnen ska nog äta lite till om en stund måste bara smälta det stora lasset jag nyss vräkt i mig haha och sen undrar jag vem det jävleln är som krymper mina kläder hahaha
 
om en stund blir det mys i soffan framför fotbollen heja tyskland så klart måste ju heja på mitt andra land eller ja ett av dom blandras som jag är haha.
 
Hittade föresten en sån söt bild på mina älsklingar vilken den ena jag saknar mer en jag kan förklara.
En gamling som ligger och snällt tar imot när den lille vill bitas jag busa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0