mossig i skallen och geting invasion.

Vaknade upp idag helt slut i huvudet och har nyst som jag vet inte vad! jag börjar undra om dom hade katt hemma där vi köpte sakerna igår för fy vad jag har reagerat... Fast då tycker jag att det borde ha stått i annonsen men men blir att ta av alla tyger och tvätta upp dom idag ska ju ändå göras innan dom kan användas.

Tydligen kommer det hit någon ikväll som ska kolla på badrummet hoppas han kan ge ett bra pris nu vill jag bara ha det gjort nu nu nu. Skulle komma några på fredag oxå men kom just på att det måste bokas om för vi ska ju till stadion och se ozzy vette fan hur vi kunde glömma bort det...

Idag blir det att ta det lugnt och inte anstränga mig för imorgon blir det stan och träffa både läkare och bm så blir nog med springandes imorgon..

Föresten är det bara här runt mitt hus som det har blivit geting invasion eller är det överallt? under morgonen idag hade jag 3st getingar vid olika tillfällen i mitt fönster ska säga att jag HATAR getingar låg och gömde mig under täcket i säkert 10 minuter innan den jäveln flög ut igen fy fan! sega är dom också och stora som elefanter haha. Ska sätta marcus i arbete så fort han kommer hem nu ska myggnätet upp så jag slipper dom hemska insekterna!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0