Måndag!

Så härligt väder idag jag har precis ätit frukost och vart ute med rocky nu känner man verkligen att sommaren inte är långt borta när man är ute. Just nu vill jag bara ha tillbaka min balkong hur svårt ska det vara att sätta på ett nytt räcke det är ju det ända som är kvar ... kom igen ...

Vad ska man hitta på idag då jag skulle vilja gå ut och gå på en promenad men jag hittar fortfarande inte på några bra promenad vägar här och gå ut och virra själv är inte roligt...

Så får se helt enkelt vad dagen har att ge ska nog rensa bland mina kläder som tar upp en jävla massa plats kommer ju ändå inte kunna ha dom på ett bra tag alla byxor är för tajta och tröjorna för korta så lika bra att lägga undan dom tills man har användning för dom.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0