Trött!

I dag råkade jag nog sova lite för länge vaknade 11,20 måste undersöka min mobil den har inte ringt 2 mornar på raken nu... Jag har vart så otroligt trött dom senaste dagarna vette fan inte varför eller jo jag vet att det säkert beror på att jag sover så dåligt på nätterna vaknar vid 05 varje morgon och har svårt och somna om brukar lyckas efter marcus gått till jobbet vid 7-8 sen beror det säkert på den där järnbristen jag har så idag MÅSTE jag införskaffa järntabletterna och hoppas på ett piggare resultat.

Igår så hade jag bestämt mig för att ha en städ dag men det gick inte som planerat för jag gjorde inte ett skit. Så idag blir det att dra upp rumpan ifrån soffan och faktiskt få något gjort för nu börjar det se ut som en tornado av kläder har blåst genom hemmet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0