Trött tröttare tröttast!

Sitter hemma nu i soffan och väntar på att maten ska bli klar.
I går var vi hemma hos min faster och det var otroligt trevligt stannade dock inte så väldans länge då vi hade en bit hem.. Men var hemma kl 01 och då blev det sängen på nästan en gång.

Idag har vi vart på babyland babyproffsen och sen coop och jag är helt slut efter barnvagns letande finns så otrolig många olika märken och modeller men efter mycket om och men så blev det en emmaljunga ozone city och jag känner mig så nöjd!

Så för resten av kvällen kommer jag nog ligga i soffan har så ont i fogarna idag efter en massa promenader ska försöka få till en film kväll med mina chips som ligger och väntar på mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0