Tisdag!

Min plan idag var att sova ut ordentligt men tji fick jag dom har hållt på att byta portar på min gård och hus så från typ 7 på morgonen har det bankat slamrat och borrats. Men helt lyckades dom inte för jag låg kvar i sängen och slumrade och drog mig tills kl 11 sen blev det frukost och promenad i solen med rocky.

Efter det så har jag tvättat städat och lagat mat så nu sitter jag i soffan och degar med en mätt och belåten mage. Har tänkt på vad solen gör mycket för humöret och orken jag är inte alls lika trött som jag brukar vara och mitt städhumör har skjutit i höjden vill städa möblera renovera det kryper i kroppen på mig och det jobbigaste är att jag inte kan eller jo klart jag kan hålla på men inte lika mycket som vanligt tack vare sammandragningarna... Just nu har jag hållt på att plocka och städa i 3 dagar och då har jag inte ens fått lika mycket gjort som jag brukar på en dag!.

Idag har även jag och marcus tagit tag i att ringa runt olika renoveringsfirmor för att få oferter till ena badrummet och det känns så skönt att vi äntligen tagit tag i det oxå så nu på fredag så ska 3 st olika firmor komma hit och kolla vad som behöver göras och ge ett prisförslag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0