Stor städ!

Idag fick marcus för sig att stå hela dagen i bebisrummet igen fy fan jag lider med honom när tapeterna ligger lager på lager och tar en hel jävla evighet att få ner men snart så är allt nere bara en väggdel kvar typ .

Men som han höll på med sitt så fick jag myrkryp i hela kroppen jag vill oxå pyssla och fixa ( städa ) så jag har städat hela köket och snart vardagsrummet har dock stött på problem helt plötsligt ifrån ingen stans när jag höll på så högg det till i sidan på magen det kändes som om något sprack och gick sönder fy fan den smärtan men efter vila så kändes allt relativt bra igen men jag kan och vill inte fortsätta fixa jag måste lära mig lyssna på kroppen den tyckte uppenbarligen att jag hade ansträngt mig för mycket.

Så nu går jag över till att laga lite mat istället hungern håller på att ta död på mig blev en lätt lunch/mellanmål idag jag och marcus åt vattenmelon och vindruvor och det håller man sig inte mätt länge på..  Så maten i dag ska bli strimlad fläskytterfile som jag steker och sen låter puttra i grädde med chilisås och har bandspagetti till det är så otroligt gott och enkelt.

Satt föresten idag och kollade genom bilder och hittade en på mig från förra sommaren och insåg att jag saknar hur jag hade håret då svart och rakat på sidan men jag har sparat och sparat nu för att få det och bli långt ( längre ) så det vore sjukt dumt och görat igen men ja....

Hittade även en bild på våran andra familjemedlem som jag glömt och visa upp här i bloggen så här kommer hon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0