Spel tvätt och städ!

Tisdag idag och inte alls det roligaste vädret ute stormar som attans så jag tänkte ha en städ och tvättdag blandat med lite sims3 spel. Fattar inte hur mycket kläder som kan användas av 2 personer jag skulle lätt kunna tvätta 2 maskiner om dagen fattar inte!

Är så jävla trött idag också vaknade upp kl 05 och kunde inte somna om bebis låg i magen och bökade och näsan var täppt så jag inte kunde andas. Och nässpray funkade inte men runt halv 7 lyckades jag äntligen somna om och sova tills 11 men känner ändå att jag är helt borta i huvudet idag men det är nog en blandning av allergireaktionen igår och dåligt med sömn i natt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0