Rand på magen!!!

Upptäckte precis när jag kollde mig i spegeln att jag börjar få den där randen på magen som man kan få vid graviditet jag som trodde jag skulle slippa den. Inte för att det gör något att den börjar dyka upp =)


Ska iallafall Försöka komma ut och handla lite färg till bebis rummet någon dag oxå så det kan fixas i helgen har hela tiden tänkt vita väggar med en rosa fondvägg men ååh nu börjar jag ändra mig undra om det inte blir bättre med vita väggar runt om så man istället kan få upp fina saker på väggarna har hittat så otroligt fina märken mm till väggarna. Det börjar bli jobbigt att inte kunna bestämma sig för vi har inte all tid i världen att tänka och fixa på heller för om lite mer en 3 månader så är hon här hos oss och då ska det vara klart.

hur gulligt skulle det inte vara att ha den här ovanför bebissängen

eller

Ja ni kanske förstår vart jag vill komma med motiven jag tror det skulle bli så mycket finare med något sånt på väggarna vill även ha upp hyllor där man kan ställa fint dekor på.
Puuh så många ideer men jag tror vi kan komma till en bra lösning här hemma tillslut :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0