Onsdag!

Vaknade i ren panik idag av att jag drömde att jag var hos tatueraren och skulle tatuera sidan av huvudet men när han var klar så gick tatueringen ut till ögonbryn näsa och mun och såg förskräcklig ut haha! Inte nog med det så stog det en byggnadsarbetare och på balkongen och röjde ( kollade även in ) där ligger jag i sängen och känner mig inte alls sugen på att gå upp och visa mig för honom :p
Ska bli så skönt när renoveringen av balkongerna är klara så man även kan börja använda dom!

Idag blir det att åka och fika med min älskade moster som jag otrolig nog inte träffat på 100 år känns det som fast vi bor hur nära som helst igentligen!!! Hon ska även få se magen för första gången oxå.

Så Just nu äts det lite vanilj yoghurt med skivad banan i helt underbart gott efter det så blir det att fixa sig ganska snabbt för ska till bussen om en timme.

Ha en bra dag allesammans för det tänker jag ha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0