Nyvaken efter middagslur.

Dålig uppdatering här i helgen upptäckte jag.. har bara vilat vilat och vilat igår tog jag en promenad till konsum här och fick lite ont och någon sammandragning när jag ansträngde mig för mycket.

känner mig så otroligt splittrad över hur jag ska göra då jag igentligen börjar mitt nya jobb imorgon problemet där är tunga lyft och ganska stor ansträning och jag är rädd att det kommer påverka mig negativt och jag vill inte behöva åka in till förlossningen igen förns det faktiskt är dags jag måste tänka på mig och bebis så hon inte blir lidande eller råkar komma för tidigt.

Min tanke var att ringa barnmorskan och höra med henne vad hon tycker men hon jobbar inte förens på onsdag problem problem problem...






Kommentarer
HARRIET

SJUKSKRIV DIG DU SKA INTE JOBBA TYCKER JAG

2012-05-13 @ 15:32:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0