Nyklippt

Idag har jag haft väldans ont i liggamenten och fogarna men efter mycket om och men så tog jag mig själv till centrum och frisören. Mitt hår har verkligen blivit lidande av att vara gravid det var så slitet i topparna att jag inte ens har kunnat haft håret utsläppt på månader...

Så jag gick helt enkelt och sa klipp bort allt dåligt hår slutade med 20cm bort men nu är det fint och ser så mycket friskare ut och känns helt underbart.

Känns skönt att inte ha så långt heller inte lika mycket hår att ta hand om som när det är ner till midjan. Lyckades även få min käre älskling att handla nya kläder förstår inte hur killar kan tycka illa om shopping det som är så underbart.

Men nog pratat om håret nu blir det mat i magen snart som Marcus står och fixar och till det hockey på tv'n


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0