Mamnapp och ljusparty!

Helt sjukt Hur lätt man igentligen kan lyckas fastna vid datorn och spel jag fastnade framför sims 3 har inte spelat det på väldigt länge så vips så hade det gått över 2 timmar.
Men men kul som attans är det jag älskar att sitta och bygga hus och inreda dom få färglägga möbler väggar tak mm.

Ska snart börja med maten blir bara pasta och köttbullar med sallad idag ska gå snabbt så den är klar när marcus kommer hem då blir det att slänga i sig den lite snabbt för efter det blir det ljusparty det ska bli kul att se efter som jag vart på andra ljuspartyn och alla demar så olika ska väl även försöka att inte vilja ha allt som visas upp för det brukar oftast bli så jag blir inte alls shoppning galen.

Idag fick jag även mam nappen i brevlådan som man får via facebook när man gillar deras sida väldig söt liten napp ska bli intressant och se sen när bebis kommer om hon ens vill ha napp själv var jag en tummsugare som liten

så här såg den iallafall ut.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0