klaga klaga klaga...

Fick den briljanta iden att pröva mina gamla jeans efter en viktdiskution med marcus nu under kvällen för inte har jag gått upp så mycket hittills enligt mig.. MEN tydligen så hade jag bredat på mig lite fick upp byxorna till en bit ovanför knäna sen tog det stopp och jag fattar verkligen inte men det blir väl så när man bara går i mammabyxor och joggingbyxor i flera månader.
Men men det fixar jag tillbaka sen efter förlossning och allt sånt =)

Prövade även idag med en promenad till affären men så fort jag går liite för fort eller att det blir lite uppför så får jag ont .. jag hoppas verkligen INTE att det här ska hålla i sig i dom månaderna som är kvar kul att inte kunna göra något på lite mer en 3 månader!

Usch känner att jag bara klagar och klagar och skriver om mina problem just nu och det kanske inte är så kul för er att läsa men tyvärr så händer det inte så mycket i mitt liv just nu som jag inte kan göra något annat en att vara inne och röra mig så lite som möjligt.
Får hoppas att jag får något bra svar i veckan ifrån min barnmorska så jag förhoppningsvis kan börja röra på mig i små mängder.


Fick en jätte fin bild idag på rocky som hade vart ute och badat för första gången för i år söt älsklingen så jag saknar honom men får hem honom imorgon eller på tisdag äntligen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0