huvudvärk!

Sitter och funderar på om man skulle ta och gå och lägga sig har en sådan huvudvärk fick det efter jag städat idag den kom från ingen stanns och jag försökte med dricka vatten använda glasögonen och alvedon inget hjälpte...! men sen efter några timmar så kom marcus hem och vi åt middag då släppte den äntligen! men nu under kvällen har den smygit sig tillbaka så min tanke är att sova bort den och hoppas på att den har försvunnit tills imorgon!!!

Kom på en rolig sak som hände i morse jag vaknar av att det är ett jävla liv någon stanns ifrån lägenheten och jag blir fly förbannad över att blivit väckt sätter mig upp i sängen och börjar leta efter marcus för att kunna skälla ut honom och be han vara tyst! Då visar det sig att stackarn är på jobbet och det jag hörde var byggnadsarbetarna på balkongen haha

Men men nu blir det att bädda ner sig i sängen och somna ååh älskar min säng den är nog min bästa vän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0