helt slut.

Nu sitter jag i soffan helt slut efter allt städ mm idag men det gick bra inte så mycket smärta en så länge var vid damsugningen som det började dra lite i liggamenten bara.
Fick en massa gjort iallafall skippade dock skurandet det får bli imorgon.

Efter städandet så gick jag ner till affären och handlade lite det blev en massa frukt och grönsaker kände mig väldigt nyttig som oftast blir det massa godis och cola.
Ska väl erkänna att det råkade hoppa ner en plopp i korgen men det var enbart pga den nya smaken som intresserade mig mjölkchoklad med gelehallon i lät hur smaskigt som helst. Men det det får bli en bit efter middagen som idag kommer bestå av fläskytterfile med sallad och bea sås.


Har även fått ordning på mitt vardagsrumsbord jag kan aldrig bestämma mig om vad som ska stå på det eller om jag ska ha duk mm. Jag tror jag har bytt ljuslyktor och annat krimskrams 100 gånger nu. Men nu äntligen för stunden kanske jag ska säga oxå är jag nöjd med hur det ser ut.

Har fått hem min nya ljushållare den i mitten med rosa på och den är så sjukt fin och äntligen fått min fotoram inköpt oxå är dock inte nöjd med stöket under bordet fattar inte hur vi lyckas jag städar och städar där under men likförbannat så blir det en samlingshylla för sånt jag inte vet vart jag ska lägga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0