Fredag!

Äntligen fredag idag det betyder helg men inte minst oxå hockey vm. Även om jag under slutspelet kände nej nu får det räcka med hockey så tog det kanske max en vecka efter tills jag drömde och längtade efter att få stå på hovet igen och få se krigarna glida in på isen.
Men men det är ett tag kvar tills dess så nu får jag nöja mig med silly season på gh och vm på tv.

Inte lika kul väder idag grått och trist, ska tydligen regna hela eftermiddagen och kvällen me men men imorgon skulle solen titta fram igen och då ska även jag till södertälje.
Satt även precis och åt frukost när lillan i magen ville berätta att hallå jag är vaken nu genom en massa buffar det är en sån otroligt underbar känsla.

bjuder på en underbar bild på rocky från förra sommaren

Funderar även på om jag ska locka håret till imorgon när jag ska bort hittade denna bild och fick ideén



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0