Eurovison

Ja alltså vad ska man säga har nu sett 21 bidrag och det är fan inte många som imponerar enligt mig ska jag väl då säga. Lite för många balader för min smak så om man frånsätter sveriges bidrag så står islands mig bäst tyckte även att estlands var rätt okej. Men det norska i mig skäms över norges bidrag va fan var det, pinsamt...

Rocky där i mot tror jag skulle uppskatta att inte behöva lyssna på musiken hittade honom i sin säng med tassarna över huvudet min lilla älskling.


Men det ska bli kul och se hur sverige placerar sig i år jag tycker att euforia är en rätt okej låt jag gillar den nu MEN då ska jag erkänna att det är en låt som vuxit hos mig det tog en massa lyssnande innan den blev bra. Och jag undrar hur den kommer framstå i andra länder är det en låt som måste tjatas för att gillas eller är det kärlek vid första öronlyssnen?

Jahapp nej nu blir det att lyssna vidare och se hur röstningen går tror på en topp 5 placering iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0