dålig uppdatering.

Blev dåligt med uppdatering igår igen .. jag hade stor vila under eftermiddagen och kvällen då jag fick ont igen och funderade på att åka in. Men det lugnade ner sig efter någon/några timmar. Har tyvärr även idag haft några sammandragningar men då nästan smärtfria ... Vet inte riktigt vart man ska dra gränsen och när man ska ringa in igen som dom inte är regelbunda eller jätte smärtsamma svårt det där.

Tanken var att åka och hämta min älskade hund idag men jag vågar verkligen inte anstränga mig mer en nödvändigt vill inte råka dra igång det på riktigt igen.

Börjar där i mot bli jävligt trött på att inte kunna göra något mitt hem behöver damsugas disken behöver tas och tvätten vikas men men får ta det en annan dag.

Bjuder på en härligt sommar/bad bild på min älskade rocky.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0