Butikspring och fika.

Nyss hemkommen blev först farsta och sen vidare till marcus jobb i kista fick åka hans hemska hiss upp 31 våningar... men det var trevligt att fika med moster och kusiner blev en massa springande i butiker hittade en massa trevlig jag ville köpa men det slutade i en fotoram till ultraljudsbilden och en boddy till bebis.


gillade den gråa färgen och har fått höra av marcus att ALLT behöver inte vara rosa haha..
men nu är jag helt slut i kroppen ont i fogarna så nu blir det att ta ett långt bad och sen sverige tyskland på tv'n


Kommentarer
Big Jim

Spännande. Är lite sugen på att höra om du har några teorier om hur du tror samhäller i Libyen kommer utvecklas?

2012-05-09 @ 18:56:45
Sanna

Hej, nu hittade jag hit också =)



Jo, allt måste nästan vara i rosa. Man blir helt knäpp när man får en tjej. Dock fattar inte killar detta beteende ;-)



Din sambo skulle få en chock om han klev in i Tildas rum tror jag. Och då väljer hon ändå kläder och möbler etc själv men allt går i rosa och lila =)



2012-05-10 @ 08:20:57
Anonym

vad härligt =) jag trodde inte innan jag allt skulle vara i rosa men nu är det de ända jag kollar på :p



haha vad kul att hon valt det själv hur gammal är hon? =)

2012-05-10 @ 10:22:54
Evelina

Längtar så tills den lilla sötnosen kommer, faster kommer att skämma bort henne med rosa :D hehe :P

2012-05-10 @ 19:46:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0