Äntligen hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem och hunnit ta det lugnt en stund i soffan och fått i mig en pizza
I lördags så åkte jag och marcus som sagt upp till hans föräldrar i ockelbo och vi har haft det helt underbart solen har skinit hela dagarna.

Från vi vakna tills ca kl 21 har vi kunnat vart ute på tomten har till och med suttit ute och ätit rocky har njutit han oxå han har fått springa lös hela dagarna och myst. Dock när han har fått vart själv uppe på övervåningen har det vart synd om honom då har han suttit och gråtit min lilla bebis.

Jag har tagit lite bilder och så med dom måste jag lägga över på datorn först innan jag kan visa upp så det kommer antagligen senare idag eller imorgon.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0