Äntligen hemma och vilar.

Idag åkte jag och Marcus för att införskaffa lite färg till bebisrummet och jag som ville ha vitt vitt vitt ändrade mig totalt och bestämt ville ha lavendel som tur var va marcus helt inne på den färgen också.
Så just nu blir det lavendel på väggarna med texter i vitt istället men det bästa är att vi förhoppningsvis kommer vara klara med rummet efter helgen och då kan man börja inreda och bygga ihop spjälsäng och sånt helt underbart.

Var även inne på elgiganten idag och hittade en tvättmaskin till ett bra pris som ska köpas in imorgon äntligen ååh vad jag ska tvätta i helgen haha

Har där i mot sjuuuukt ont i mage och fogar idag pga allt jag gjort så nu ska jag sitta och dega med min vetekudde framför hockeyn och hoppas på sverige


Kommentarer
Evelina

Haha det är så bra när jag påverkar dig, :) du ska nog se att du kommer att älska lavendel och lila tillslut :P hahaha :) Kul att bebisrummet kommer bli klart snart men ta inte i för mycket. Kramar!

2012-05-18 @ 11:50:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0