Skräckfilmsdags!

Fixade ner första säsongen av fresh prince in bel air och har suttit hela dagen och plöjt genom den så kul och titta på något som man inte sett på så många många år har även letat som en galning efter sabrina tonårshäxan men har upptäckt att den är sjukt svår att hitta och när man väl hittat den så har den knappt gått och få ner tråkigt...

Har precis vräkt i mig Marcus korvstroganoff till middag väldigt smaksigt och till efterrätt nu under kvällen så blir det en fruktsallad med grädde och förhoppningsvis någon film. Jag har känt mig så otroligt nere senaste dagarna och vill bara krypa ner under mitt täcke och kolla på någon bra film och tycka synd om mig själv.. haha sånt är jag bra på att tycka synd om mig själv när något inte är bra.


Hittade filmen jag vill se och det blir





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0