trötmössa

Har precis kollat på lejon kungen 3 eller vad den nu heter den med bara timon och pumba haha den är så sjukt rolig tror jag säkert har sätt den 20 gånger eller så det är en sån film man aldrig tröttnar på. Har även vräkt i mig ostbågar och jordgubbar med grädde så nu tror jag att magen ska sprängas eller så kan det vara för att bebis lever rövare ... 
 
Idag har vart en ganska lugn dag vi har äntligen efter mycket om och med fått ner tapeterna i bebisrummet har ju stött på en massa krångel där så imorgon ska marcus äntligen börja spackla och ha sig så vi kan måla det i veckan för jag vill ha klart det tills min födelsedag. Så jag stolt kan visa upp hur det blivit och även sätta upp spjälsängen bädda den och få in allt annat som ska dit.
 
Ska även imorgon få mina efterlängtade garderober/garderob vet inte en om vi ska köpa 1 eller 2 jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha in en garderob eller bara byrå i bebisrummet... Jag tänker att till en början är det nog skönare och bara ha lådor att vika ner hennes kläder i en att behöva hänga upp dom i galgar hela tiden...
 
Tänkte även slänga upp lite bilder ifrån våran solpromenad i fredags.
Rocky hittade pinne att tugga på
Hans "lilla" pinne :D
Jag och min "smala skugga!
 
Men nu blir det nog att göra kväll här hemma snart så sov så gott allesammans.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0