svammel svammel svammel

Ny dag nya tag såg idag på min graviditetsapp att jag har gått 70% av graviditeten idag shit vad fort det går jag kommer ihåg precis i början då jag var så stolt över att ha paserat 20% och nu helt plötsligt är det endast 84 dagar kvar (högst förhoppningsvis) vill gärna slippa gå över tiden och hon kan gärna få titta ut liiite tidigare bara en vecka eller så.

Angående filmen jag skrev om igår som vi tittade på ... skum film skumt slut absolut inte dålig men inget jag skulle rekomendera folk att se. Jag tycker den var seg och inte alls läskig men det beror väl också på vad man anser vara läskigt i filmer jag personligen tycker att övernaturliga fenomen är så hemskt att titta på samtigt som jag älskar det.

Idag så ska jag bara fortsätta ta det lugnt tänkte pyssla lite hemma har fått in tankarna på att jag vill få upp spjälsängen och sätta den i sovrummet så jag kan bädda den med mitt helt otroligt söta nalle puh sätt. Jag har alltid tänkt förut att jag ska ha spjälsängen i bebisrummet och en vagga/korg i sovrummet men nu när jag fått tänka lite på det så tror jag att jag vill göra tvärtom... För bebis kommer nog att vara mest i vårat sovrum dom första månaderna iallafall och jag har fått för mig att hon kommer sova bättre i spjälsängen då.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0