spindel....!!!!

Fy fan okej att jag har min spindel hemma och i terarium men den har lås på sig och jag har inte valt själv att ha den utan blev helt enkelt med den... Men som sagt den har ett lås på buren så den inte kan komma ut och jag slipper ha den lös i lägenheten!!! den är där den är helt enkelt.

MEN när jag går in i badrummet för att bada och hittar en äcklig jävla spindel i badkaret då är det fan inte lika kul stor var den också eller nej inte stoor stor men ja inte en liten fjutt heller usch har fortfarande inte kunnat gå och bada eller duscha vill inte ens gå in där jag duschade ner den i avloppet och satt för proppen så den inte kunde krypa upp igen....

Så här äcklig var den!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0