sjuk!

vaknade upp idag och kände mig inte riktigt frisk och efter någon timme uppe ur sängen slog förkyldningen symtomen till, är lite halv varm snuvig dåsig och allmänt hängig men huvudvärken är borta så jag tror att den har legat och vart början på denna skit. Men men nu har det brytit ut så nu är det bara att vila så är den borta på någon dag förhoppningsvis!!!


Så idag blir det en riktigt lat dag vi har redan plöjt genom 3st beck filmer och bara degat på soffan under täcket. Jag har en ganska stor tendens att bli rätt så ynklig när jag blir sjuk det blir lite av tycka synd om mig för jag mår inte bra vad som en är! haha men det är ju synd om mig jag är ju sjuk och jag behöver ju uppvaktas så är det :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0