REGN!!!!

Vilket roligt väder vi har det nu regn regn regn vart är solen som alla säger ska komma på sommaren allt jag ser är höst regn och höst stormar. Inte för att jag skulle önska 40 grader och sol men lite sol och inget regn skulle inte skada känner jag.
 
Från och med idag ska jag även börja äta mer fibrer och börja med järntabletterna igen jag hade så sjukt ont i magen i fredags så jag har skippat dom hela helgen men kände direkt att jag måste börja med dom igen så ska försöka lägga om kosten äta mer fibrer dricka mer vatten och äta mer mat med järn så kanske jag bara kan ta dom varannan dag istället.
 
Men nu ska jag bara slappa som vanligt då jag har sjukt ont idag och är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0