Puh!

Puh är vad jag säger just nu då jag precis kommit upp ur badet efter ha vilat ut efter en sjukt ansträngande dag för både mig och marcus. I morse var marcus iväg till jysk för att handla lite och när han kom hem hade han fått med sig en garderob äntligen!!! men fy fan vilket helvete att bygga ihop ALDRIG mer! Han hade även köpt en förtidig födelsedags present till mig gissa om jag blev glad när han dök upp med något jag har tjatat om att jag vill ha i typ 1 år.
 
Denna helt otroligt sjukt snygga bänk till våran hall.
 
Fick även en sån där skobehållare man hänger i garderoben så jag slipper ha mina skor i kartonger
och sen hade han även äntligen med sig en skohylla så jag slipper ha skor i hela hallen woho.
 
Så nu efter ha behövt bygga ihop en jävla massa saker idag möblerat och haft sig så är jag/vi lagom trötta så nu blir det en lugn och stillsam kväll i soffan för att sedan inta en tidig sömn i sängen.


Kommentarer
Sabina

sån bänk vill ja ha...nu vart ja avis =P

Svar: hehe :D du får tjata lite på din man :)
Petra

2012-06-24 @ 21:51:23
URL: http://mammasabina.blogspot.se/
Sabina

=P ne köper sj sen..men dumt å köpa massa sånt när man ska flytta

Svar: ja juste ni ska ju flytta =) när blir det av?
Petra

2012-06-25 @ 19:00:06
URL: http://mammasabina.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0