ont!

Idag har jag haft ganska ont vilket jag förstod att jag skulle ha då jag överansträngde mig igår ... men men det går över så det har inte blivit mycket gjort idag för mig iallafall jag har bara plockat ordning lite i vardagsrummet fixat i bokhyllan vi ställt in där och damsugit lite. Har även precis fått i mig en god middag med fläskkotlett friterad potatis som vi skivade och beaneassås och hickory sås.
 
Just nu sitter jag och har matkoma i soffan med rocky medans marcus är inne i bebisrummet och städar och har sig. Bara en helg till nu sen är det klart sjuuukt skönt sen kommer även vagnen hem snart och den + allt annat i bebis väg måste kunna ställas någon stanns då jag inte vill ha det runt om i hela lägenheten.
 
Känner mig sjukt rastlös i hela kroppen då jag inte riktigt orkar med allt i samma utsträckning längre jag är van att städa plocka möblera bygga ja allt sånt helt själv och hur mycket som helst. Och inte nog med det så älskar jag att hålla på som att tex städa gör mig på så sjukt bra humör och nu då när jag knappt kan damsuga utan att bli sängliggandes i dagar får jag panik ganska jobbigt men jag brukar tänka/intala mig själv att det ger mig något underbart i slutändan så det är värt det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0