Onsdag!

Sitter och äter frukost äter resterna ifrån middagen igår så pasta sallad blev det idag måste komma ihåg att köpa hem frukost idag så jag har något att få i mig på morgonen...
 
Idag ska vi till barnmorskan igen hoppas att mitt järnvärde har ökat sen sist nu för jag vill inte ha behövt äta dom där tabletterna i onödan så kul är dom inte... ska bli kul och mäta magen också och se hur den har vuxit på dom 4veckorna sen vi var där sist! För från och med nu blir besöken tätare nu har det vart 4-5 veckor mellan besöken men från och detta besök så ska jag tydligen dit varannan vecka och kolla allt.
 
Ska snart ta ut rocky på en promenad så han är avrastad till han ska vara hemma själv åh hoppas han inte står och skäller hela tiden. Det skulle vara så skönt om han kunde lära sig att vara hemma själv igen  han har ju klarat det förut han är så fjantig... men det är väl så nu också att efter ha sluppit i 3 års tid så är det svårt att lära sig igen.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0