Måndag!

Vet att jag inte har vart speciellt aktiv här senaste dagarna men har helt enkelt haft annat för mig. Igår var vi hemma hos min kusin i södertälje och firade honom åt en massa sötsaker en helt underbar tårta som min faster hade gjort. Fick även träffa deras nya familjemedlem en helt sjukt sötbusig valp som försökte leka med rocky hela tiden men rocky var inte så himla imponerad av henne han bara morrade och tyckte hon var jobbig.

Idag ska jag försöka komma iväg och fixa ett nytt legitimation känns som om det är dags nu då mitt gick ut för 2år sen och jag måste ha ett gilltigt den dagen då jag ska föda. Idag är det även ett nytt 10tal i graviditeten är nere på 79 dagar nu till bebis kommer sååå jag längtar :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0