Lördag och bebis drömmar

Lördag idag dock helt sjukt tråkigt väder regn regn regn kollade precis vädret och tydligen ska det regna varje dag tills onsdag.. Men det kan vara ganska härligt att sitta inne under ett täcke i soffan och kolla genom någon serie eller någon bra film medans man hör regnet smattra på rutorna.
 
Hade en helt underbar dröm inatt drömde att jag födde min "mina" bebisar fick tydligen tvillingar i drömmen en pojke först och sen kom flickan som dom vetat om hela tiden var en helt underbar dröm jag längtar så sjukt mycket att få föda min lilla flicka och att få bara hålla om henne och se henne. Jag brukar gå omkring och fundera på hur hon kommer se ut vilken ögonfärg hon kommer få eller vilken hårfärg hon kommer ha, kommer hon bli blond som sin mor kanske? MEN snart så.. dom här 30 veckorna som har gått har sprungit fram så dom 10 som är kvar kommer nog bara springa förbi dom också =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0