Kvällsmacka.

Sitter och äter mina kvällsmackor som består av knäckebröd med leverpastej och saltgurka så sjuuukt gott bara riven morot som saknas :p
 
Idag har jag nästan legat i sängen hela dagen med sammandragningar och ont i ryggen har haft maraton tittande på two and a half men plöjde genom hela säsong 5 haha men men är man sängliggandes så är man. Får hoppas på att morgon dagen är bättre för då skulle jag behöva åka till polisstationen och hämta ut mitt leg så jag har de gjort och det är bara imorgon dom har öppet sent.
 
Har blivit så trött på senare tid sover dåligt på nätterna sover middag under dagarna och orkar inte hålla ögonen öppna efter kl 21 på kvällarna. Har fått halsbrännan ifrån helvetet den sitter i från sekunden jag vaknar tills jag somnar är bara borta under tiden jag äter så jag går omkring och små äter hela dagarna 
 
Så nu har jag fått klaga av mig liite så då är jag nöjd :D nu kan jag gå och sova av mig irritationen vakna upp imorgon och vara glad. 
 
God natt folket sov så gott.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0