klänning!!!

SItter vid datorn och letar klänning för fullt jag har upptäckt att det inte är det lättaste att hitta när man är gravid. Jag har iof hittat ganska många på nätet men jag vill inte beställa hem utan jag vill kunna pröva plagget och kolla hur det sitter och desutom har jag inte riktigt koll på vilket strl jag har i dagsläget då jag har gått upp ca 1-2 storlekar... Jag har hittat en klänning på hm som jag har vart och kollat på men bara inte orkat pröva en lat som jag är. Kan iof även vara för jag inte har bestämt mig om jag tycker den är fin eller inte.
 
 
Men som sagt jag måste ha en tills om ca 3 veckor då jag ska gå på bröllop! sen skulle jag vilja ha en tills min födelsedag också det skulle vara en trevlig omväxling att ha på sig något fint istället för mamma jeans och linne.
 
 


Kommentarer
Sanna

Den var ju jätte fin! Tycker jag definitivt du ska köpa!

Svar: ja det blir nog den =)
Petra

2012-06-27 @ 12:12:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0