irriterad!

Sitter ner i soffan och tar det lugnt en stund har precis ätit lunch och städat lite i lägenheten efter helgens busande har även startat en maskin med tvätt och en med disk. Fick dock en sådan enorm huvudvärk helt plötsligt så ska försöka vila bort den.

Blev så förbannad idag när jag vaknade och upptäckte att min mobil ej fungerade eller rättare sagt kortet!!! abonnemanget var avstängt det är så kul när sånt händer speciellt när man ej står på det själv och betalar allt som det ska och den andra personen strular så jag behöver sitta och betala på ett kort som ej går att använda! Men nu har jag ett kontantkort i telefonen och har täcknat ett nytt kort hos telenor i stället och äntligen med den nya telefonen jag vill ha helt jävla awesome så förhoppningsvis kommer de om 2 veckor det var lite leveranstid på telefonen tydligen stor efterfrågan.

Så denna telefon blev det jag har ju 1an på den nu och detta är 3an så jag kommer nog bli väldigt nöjd med uppdateringen.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0