Godisråttan!

Har vart en bra dag idag har gått på en härlig promenad med mina bästa sen blev det ett långt bad när vi kom hem det uppskattades av min foglossning. Bebis där i mot vet jag inte alls vad hon tycker om att jag badar för hon börjar böka runt i magen på en gång och efter en stund var magen helt sne haha hon hade tryckt upp sig på högra sidan sötkorven.

Ikväll blir det sista filmen i beck serien sen har vi plöjt genom alla filmerna ska försöka att inte frossa i mig allt gott vi köpt idag blev en godis runda på konsum och sen en snabbis ut till glass bilen där det blev trollerimix och småstrutar när den åkte förbi också. Min plan är att spara till helgen men haha ja vet hur det brukar bli godisråtta som jag är.

Jag menar hur ska jag kunna låta dom här ligga i 2 dagar känns helt omöjligt.!


Kom även på att jag har glömt att visa upp det första plagget som köptes till bebis innan vi ens visste kön. vi kände där i mot direkt när vi såg de att den måste vi ha och det var en pyjamas, dock i strl 62 så den kommer inte kunna användas på en gång.

Haha ville fota rocky och han vet precis vad som gäller när jag tar fram kameran.. han gillar det inte alls han är inte som sin matte.
Så till att börja med blev jag bara stirrad på

Efter en stund tröttnade han och la sig för att sova i en ja enligt mig mindre skön ställning :p





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0