God morgon!

Eller god och god har sovit som en kratta i natt både jag och marcus vi har väckt varandra till och från hela natten av olika anledningar. Sen vaknade jag vid 05 och kunde inte somna men vägrade gå upp så jag satt på lite 2 och en halv men på tv'n och vid ca 06,30 lyckades jag somna om igen och vaknade strax innan 10 så några mer timmar sömn fick jag.

Såg att idag är det exakt 30 dagar kvar tills jag fyller år fy vad tiden går fort tycker det var igår jag fyllde 18 och fick gå på "krogen" för första gången och om en måndad fyller jag tydligen 25.. Undra vart alla år har tagit vägen kan inte ens säga vad jag gjort med dom haha helt sjukt.
Aja 25 är absolut ingen ålder jag är fortarande ung.

Nej nu blir det lite frukost här hemma varm baugett med leverpastej woho haha ja och även mina äckliga järntabletter och vitamintabletter.

Slänger med en av mina favorit bilder på min älskade rocky.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0