Frukost

Sitter och äter lite frukost med betoning på lite! hade bara rostbröd hemma och absolut inget pålägg fy tort och tråkigt så nu blir det efterrätt bestående av vitamin och järntablett smaskens haha. Efter det tror jag att jag har en söt liten rocky som vill gå ut han har kommit och lagt sig i soffan framför mig och glor som f*n sötnosen ...


Idag får bli en lugn dag för natten har vart sjukt jobbig jag har vaknat 1000gg känns det som av både svårt och andas och ont i magen jag tror jag ansträngde mig liite för mycket igår när jag hade en tokstäddag både damsugning och skurning dubbelt upp och en massa annat grovjobb det slet på kroppen liggamenten är inte trevliga idag Gör ont av att bara röra sig eller spänna kroppen/magen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0